FAQ - pytania i odpowiedzi
Spis treści
- W jaki sposób opakowane są wysyłane produkty?
- Co zrobić, jak nie została uznana moja płatność przez system bankowy?
- Czy strona sklepu Salon Porcelany jest bezpieczna?
- Nie znalazłem rachunku za zakupy - gdzie mogę go znaleźć?
- Czy produkty są najwyższej jakości?
- Co mam zrobić, jak dotarł do mnie zbity produkt?
- Zakupy chcę zapakować na prezent, co mam zrobić?
- Uwielbiam porcelanę i nie potrafię się jej oprzeć, co mam zrobić?
- Poszukuję przedmiotów, których nie ma w ofercie sklepu.
- Jak pielęgnować naczynia Skeppshult
jeżeli w najczęściej zadawanych pytaniach nie pojawiają się odpowiedzi, które mogą rozwiać Twoje wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem, bądź kontakt e-mail. Wyjaśnimy wszelkie wątpliwości.