Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdą w nim Państwo wady fizyczne prosimy nas o tym poinformować (np.: e-mail reklamacje (at) salon-porcelany.pl) oraz sporządzić dokumentację na swoim koncie klienta w naszym sklepie - ułatwi to i przyspieszy proces reklamacji. Prosimy o odesłanie reklamowanego towaru na adres: Salon Porcelany, Stary Rynek 60A, 82-300 Elbląg. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć paragon lub inny dowód zakupu oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia ich wpłynięcia. Oznakowanie przesyłki numerem zwrotu wygenerowanego w systemie przyspieszy reklamację. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary. Jeżeli przyczyna reklamacji była bezpodstawna sklep nie zwraca kosztów wysyłki i pobiera opłatę za odesłanie rzeczy.

pixel