Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdą w nim Państwo wady fizyczne prosimy nas o tym poinformować (np.: e-mail biuro@salon-porcelany.pl)oraz sporządzić dokumentację na swoim koncie klienta w naszym sklepie - ułatwi to i przyspieszy proces reklamacji. Prosimy o odesłanie reklamowanego towaru na adres wskazany w regulaminie tj.: Markovvy, Kowalska 1-2D, 82-300 Elbląg. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć paragon lub inny dowód zakupu oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary. Jeżeli przyczyna reklamcji była bezpodstawna sklep nie zwraca kosztów wysyłki.

zawsze D A R M O W A dostawa
darmowy zwrot sprawdź tutaj>>>
wiele form dostawy zamówienia infolinia 690 354 084

Google+

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel