Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Co mam zrobić, jak dotarł do mnie zbity produkt?

Rozwiążemy ten problem. Prosimy o przesłanie nam zdjęć i protokołu sporządzonego z kurierem i wypełnienie formularza reklamacji logując się na swoje konto w podstronie "reklamacje". Wyślemy informację pod jaki adres wysłać stłuczki i odeślemy pełnowartościowe produkty. Proszę zwrócić uwagę przy wypełnianiu formularza z kurierem, aby zawierał on prawdziwe informacje. W szczególności proszę zwrócić uwagę, na wypełnienie przez kuriera następujących informacji:

  • opakowanie produktu w karton, który opakowany jest w opakowanie zbiorcze
  • w kartonie znajduje się wypełniacz
  • oznakowanie zewnętrzne "uwaga szkło"

prosimy nie podpisywać protokołów, które nie zostały wypełnione w Państwa obecności, bądź in blanco

Prosimy nie zdejmować etykiet ze stłuczonych / zniszczonych produktów.

<< wróć

Zaufane Opinie IdoSell
4.83 / 5.00 5795 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2025-01-13
Polecam tego sprzedawcę . Zakupiony towar w super cenie i dostarczony bardzo szybko.
2025-01-07
Pani z którą rozmawiałam telefonicznie bardzo miła, cierpliwie odpowiadała na wszystkie moje pytania -jestem bardzo zadowolona z obsługi
pixel