Co mam zrobić, jak dotarł do mnie zbity produkt?

Rozwiążemy ten problem. Prosimy o przesłanie nam zdjęć i protokołu sporządzonego z kurierem i wypełnienie formularza reklamacji logując się na swoje konto w podstronie "reklamacje". Wyślemy informację pod jaki adres wysłać stłuczki i odeślemy pełnowartościowe produkty. Proszę zwrócić uwagę przy wypełnianiu formularza z kurierem, aby zawierał on prawdziwe informacje. W szczególności proszę zwrócić uwagę, na wypełnienie przez kuriera następujących informacji:

  • opakowanie produktu w karton, który opakowany jest w opakowanie zbiorcze
  • w kartonie znajduje się wypełniacz
  • oznakowanie zewnętrzne "uwaga szkło"

prosimy nie podpisywać protokołów, które nie zostały wypełnione w Państwa obecności, bądź in blanco

Prosimy nie zdejmować etykiet ze stłuczonych / zniszczonych produktów.

<< wróć

zawsze D A R M O W A dostawa
darmowy zwrot sprawdź tutaj>>>
wiele form dostawy zamówienia infolinia 690 354 084

Google+

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel