Co zrobić, jak nie została uznana moja płatność przez system bankowy?

Nie martw się. Nasz system został na to przygotowany. Niekiedy brak płatności spowodowany jest błędem połączenia. Na swoim koncie możesz wejść w zamówienie i ponownie dokonać płatności. Jeżeli dalej pojawiają się kłopoty, zmień sposób płatności, który rozwiąże problem. Problemy nie powinny się powtórzyć. Pamietaj, że zawsze możesz poprosić o pomoc przez nasz LiveChat. Bezpieczeństwo transakcji zabezpieczone jest przez narzędzia SSL, które szyfrują dane przesyłane przez systemy, co gwarantuje pełnię bezpieczeństwa.

 

<< wróć

zawsze D A R M O W A dostawa
darmowy zwrot sprawdź tutaj>>>
wiele form dostawy zamówienia infolinia 690 354 084

Google+

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel