Nie znalazłem rachunku za zakupy - gdzie mogę go znaleźć?

Zanim zostaną przygotowane produkty do wysyłki - przygotowujemy paragon do każdego zamówienia. Po zapakowaniu paczki umieszczamy paragon bądź fakturę w zewnętrznej kopercie razem z listem przewozowym, bądź w środku przesyłki. Dodatkowo każde zamówienie potwierdzone jest e-mailem w którym znajduje się dokument sprzedaży. Jeżeli przed sprawdzeniem zawartości paczki wyrzuciłeś "niechcący" karton z kopertą, zawierający paragon napisz do nas, a wystawimy Ci jego duplikat. Zawsze duplikat paragonu lub faktury można pobrać z systemu logując się na swoje konto.

 

<< wróć

zawsze D A R M O W A dostawa
darmowy zwrot sprawdź tutaj>>>
wiele form dostawy zamówienia infolinia 690 354 084

Google+

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel