Ultra-pobłażliwa uczta, która przenosi zwykły deser w kubkiem na wyższy poziom. Usuń liście z truskawek i ułóż na blasze do pieczenia. Obficie posyp cukrem pudrem i piecz w piekarniku przez 15-20 minut, aż będą błyszczące. Zanurz stroopwafle w białej rozpuszczonej czekoladzie i udekoruj różowymi, połyskującymi kulkami lub posypką proszku do barwienia żywności, a następnie umieść w zamrażarce, aby zastygły. Gdy wszystko będzie gotowe do podania, napełnij każdy kubek Le Creuset Metallics o pojemności 350 ml 1 miarką każdego z lodów i sorbetu, kop w ozdobnych waflach i dodaj kilka pieczonych truskawek. Polej odrobinę bardziej rozpuszczoną białą czekoladą i ciesz się. Trzy gałki zawsze stanowią czynnik „wow”. Upewnij się, że każdy ma inny smak, aby zainteresować twoje podniebienie. Możesz nawet spróbować mrożonego jogurtu. >>>>
Blog
Do lat sześćdziesiątych bielizna domowa była głównie biała. Dopiero w latach 70. XX wieku pojawiły się nowe aranżacje, mające różne podejście do dekoracji wnętrz, dając miejsce do barwienia. Primrose Bordier, jeden z najbardziej znanych projektantów tamtych czasów, chciał obalić status quo i przynieść kolorowy styl do domu. Jej współpraca z Le Jacquard Français rozpoczęła się w 1978 roku. To był początek długiej, wspólnej historii sukcesu. Le Jacquard Français wprowadził w ten sposób innowacyjność na poziomie technicznym, zainwestował w badania i rozwój w poszukiwaniu kolorów i niezaprzeczalnie znalazł się jako awangardowy gracz, rewolucjonizując jego kolekcje. Sploty pozwalały wybuchnąć kolorom w jadalni i kuchni. Wyjątkowa finezja i precyzja motywów oraz wyjątkowe harmonie i kombinacje kolorów, zaprojektowane wyłącznie dla każdego "dzieła", w ciągu kilku lat przekształciły... >>>>>
Od 1888 roku firma produkująca tkaniny Le Jacquard Français zatrudnia 130 pracowników, wszyscy dumni z tkania 100% wyrobów we Francji, w warsztatach Gérardmer. Lider na rynku bielizny stołowej Le Jacquard Français zdecydował się na dystrybucję selektywną, a obecnie ma ponad 2000 sprzedawców detalicznych na całym świecie. Znajduje się w najbardziej prestiżowych punktach sprzedaży, we Francji i na świecie, francuska marka szczyci się niezrównaną międzynarodową pozycją. Les Galeries Lafayette, Le Printemps i Le Bon Marché we Francji, Harrods w Londynie, La Rinascente w Mediolanie, El Corte Ingles w Hiszpanii, KaDeWe w Niemczech i Isetan w Japonii są jednymi z międzynarodowych sklepów, które rozpowszechniają prestiż Le Jacquard Français. Podobnie marka ma dumę z miejsca w wielu punktach sprzedaży specjalizujących się w bielizny domowej. >>>>>